Medbyn Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 sliter med bimmern atter engang! fikk startan i går, kjørte 400 meter å sku parkeren igjen! gnist får den, bensin på fuelrailen er i orden, tenning stemmer, men pluggene er tørre. høres ut som dysan åpner seg også, men gudan veit! Forslag???
engen90 Skrevet Mai 2, 2013 Skrevet Mai 2, 2013 Hva er problemet, stopper den? Pluggene skal jo ikke være våte av bensin om den går.
oleo Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 En diagnose er vel ikke å forakte... Ellers ville jeg nappet av kontakten på LMM og sett om den startet da. Ville så prøvd med startgass... Hvis den da våkner så har du problem med fueltilførsel. Hvis den ikke reagerer på startgass så har du tenningsproblem... typisk for veiv- kam-sensor.
Medbyn Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 stoppa akkurat da jeg kom inn i verkstedet igjen ja! pluggene blir ikke våte når jeg drar den på startern heller, har bensintrykksregulator, så den har bra med trykk på dysan, bensin er det nok av,
oleo Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Prøvde du å dra ut kontakten til LMM og eventuelt startgass? Dette er liksom det første man bør teste! Sånn ut i fra hva du forteller så høres det i første omgang ut som det jeg skrev tidligere... veivsensor eller kamakselsensor. Veivsensor kutter tenning... Kamsensor kutter både tenning og bensin.
Medbyn Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 feilen er funnet! ene sensoren i clutch-huset var sunn! ledningen som gikk til den har kommi borti ratt-stamma, å blitt med rundt, å deretter blitt slitt sunn!
oleo Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 feilen er funnet! ene sensoren i clutch-huset var sunn! ledningen som gikk til den har kommi borti ratt-stamma, å blitt med rundt, å deretter blitt slitt sunn! Så bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå