Bjarte87 Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Hei! Skal få ferdig e30 til sesongen, og trenger da div deler. Så da selger eg unna litt forskjelligt. Kan se interessen for crosseren min eg skjeldent bruker for tiden. Brukt i ny og ne før, og hatt lite problemer/feil med den. Går ganske friskt! Men sikkert på tide med en overhaling/service på sykkelen da den har stått lenge og ikkje blitt brukt.. Er eit hull i bakpotte fra forgje eiger, dette har eg tatt eksosbandasje på og er tett. Kjøpte komplett badboy dekal sett til den, som gjorde sykkelen mye finere. Ser ganske bra ut. Følger med div plastik og div andre deler. Er nye lager fram og bak, nytt dekk framme, nye slanger følger med, ny clutch wire og div andre deler. Kan følge med eit spesial dekk med store brede "knaster) på. Funker fint i sand og der man ellers vil spinne pga løst underlag. Sykkelen står 40 min fra voss og 1 ,20 min fra Bergen. Selges som den står helst hurtig for 11000 ferdig prutet.. Kan byttes i e30 deler som: ¤Wisefab ¤Coilovers sett ¤316 diff e30 ¤Senkedempere framme type stive til e30 ¤Crosser type 250 med mellomlegg fra min side evt ¤ Større bremser bak til e30 av ymse slag? (evt komplett) Mvh Bjarte Bentås Åberge Bjarte250@hotmail.com 94110808 Kjem meir bilder!
Bjarte87 Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Bilde frå då eg kjøpte den. Etter Badboy klistremerker og div andre småting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå