mropsahl Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Hei! Jeg har mistet motet og selger nå motoren min! Feilen med motoren er at 12 innsugsventiler ble bøyd siden kammen ble montert feil og da jeg fikk vanosen til å fungere og motoren kom over 1200rpm slo ventilene i stemplene. Jeg kjørte med motoren i 2mnd uten fungerende vanos og den fungerte veldig bra bortsett fra redusert bånndrag pga. vanosen. Motoren er skrudd fra hverandre og toppen er tatt ned i molekyler, men alle deler er tatt vare på! Det som er rødt er solgt!! det som selges er: Blokk Veiv råder stempler topp (plukket helt ren) kammer Motorstyring med chip! sperre på ca 8000rpm spjeldrekke Grenrør innsugsboks luftmengdemåler oljefilterhus med kjøleruttak oljekjøler Starter dynamo servopumpe Bunnpanne Vanosenhet
mropsahl Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 Da kommer det en å ser på delene neste helg så eventuelle salg må vente til etter det. bare fortsett og meld interesse for alle deler, ingenting er solgt før jeg har penga i henda
Robinvanvik Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Har du eksos manifoild? Evt skader etc? Pris? Robin
mropsahl Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Jepp, det har jeg. Mener å huske at det er sprekk i den ene koblinga nederst på manifolden, den som er mot resten av eksosanlegget. skal ta bilder av det neste helg.
mropsahl Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 1400,-? 1000kr inkl frakt? nope, for lite.
mropsahl Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Oppdatert første post med det som er solgt og lagt til bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå