Gå til innhold

vanvittig pen 1990mod e30 Touring vurderes solgt!

Share

Anbefalte innlegg

vurderer å selge touringen min da jeg har litt for mange biler på gårdsplassen om dagen. dette er en vanvittig påkostet bil de siste årene. har kvitteringer på det meste.

sitter splitter nytt bilstein B8 understell med K&W 60/40 senkefjører. nye foringer i bakstilling,nye skiver og klosser rund baut (slissa og borra foran) ny radiator, ny bensinpumpe, nye pluggledninger,ny fordeler,ny btr,nye plugger, nylig skiftet olje og filter, nye bremserør, nye kanaler (skiftet hos bærum biloppretting grunnet litt rust i skjøten foran) all innmaten i toppen er skiftet, nye vippearmer,nye vippeaksler osv, sitter også 288graders kam i den, chippet så går godt! tikker overhodet ingenting! lettstartet bil mtp oppsettet. rundt 200hk i motor med detta oppsettet. rustfritt grenrør og grom eksos for noen år tilbake så det er også i bra stand.

hel og pen innvendig. litt slitt på høyre pute sjåførsete. strøkent msport ratt og m sport girkule (orginal mtech bil)

omtrent 0 rust på bilen. er noe på bakluka, som er standard på disse. men den er bra i forhold til mange andre jeg har sett. hel og pen i plater. platerett og fin. nylakka framskjermer for 1år siden grunnet noe rust. ble da kjøpt nye skjermer.

eneste som gjenstår før eu kontroll nå er og fikse håndbrekket! står skilter på bilen og er fullt kjørbar. så det er ingen problem :) kun brekk som må ordnes før den er godkjent.

pris? kom med bud. skambud er ikke hensikt. må ikke selges. Sjekker kun interessen :) grom bil som jeg fint beholder selv om prisen ikke er riktig.

ta kontakt på 41329896 for mere info. kan evt byttes i e30 cab. men ellers ingen interesse for bytte.

mhv sondre

3kh7yhooiyk5i21k68wc.jpg

495yi50yfwc1m23l2z90.jpg

b8voy2djj15u048r0ag6.jpg

xmbceix3e7il55e1fv39.jpg

35e58duxdf1wt7e8s7qi.jpg

sju3sl7xyqfli3ivkea2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...