Gå til innhold

E30 320iS '89 - Luftes for salg


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lufter bilen min for salg etter at jeg fikk ett seriøst bud på 150' i går på Valle Hovin. Jeg hadde egentlig ingen planer om å selge bilen, men etter å ha eid den i 5 år nå, så hadde det kanskje vært gøy med noe annet.

Bilen kommer opprinnelig fra Italia før den fant veien til Sverige. Jeg importerte den inn til Norge i 2008 og bilen har aldri vært vinterkjørt i Norge eller Sverige, noe man se på den generelle tilstanden av bilen. Ellers så har jeg alt av historikk og kvitteringer på bilen fra den var ny.

Bilen er helt original og har aldri blitt omlakkert eller rettet opp etter noen store skader. Eneste modifikasjoner på bilen er dempere fra Koni, fjærer fra Eibach, bremseskriver fra Brembo, felger fra GS og aircondition som ble montert i Italia. Alle modifikasjoner er godkjent i vognkort. Teknisk fungerer alt på bilen 100% og motoren går utrolig bra under alle forhold. Dette er helt klart en bil som har blitt tatt godt vare på av alle eiere.

lWMxiqv.jpg

ohg6V4N.jpg

reOcqizh.jpg

LKwKqOGh.jpg

aY33he2h.jpg

TJ7U0fih.jpg

rqcpk7l.jpg

a3EBxnph.jpg

8cV3clMh.jpg

puXhAqHh.jpg

5EuIznqh.jpg

rzPibyAh.jpg

P2MsBhqh.jpg

jvmDkHth.jpg

MLENsu7h.jpg

Min tråd på bimmers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi bilen aldri ble levert med katalysator originalt.

Bare å få en tuf attest fra Tyskland vel å regge den. Ser ikke problemet. Er mange facelift e30 uten katt org jeg har regga.

Ok, så du ser ikke problemet med at det ikke er lovlig i Norge å registrere biler uten katalysator fra og med året 1989? Du kan jo prøve selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi bilen aldri ble levert med katalysator originalt.

Bare å få en tuf attest fra Tyskland vel å regge den. Ser ikke problemet. Er mange facelift e30 uten katt org jeg har regga.

Ok, så du ser ikke problemet med at det ikke er lovlig i Norge å registrere biler uten katalysator fra og med året 1989? Du kan jo prøve selv ;)

Jeg har regga både 89 og 91 mod uten katalysator. Men kan jo være en glipp fra biltilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hjalp en fyr med å slegge en 89 mod M3 uten katt. Fikk først beskjed at vi måtte ha tuv papirer og sette på katter. Når vi kom på biltilsynet andre gang, sa dem nei, pga det sto at bilen var levert org uten katt.

Da måtte vi regge den på 1-15 reglen dvs org bevaringsverdig kjøre tøy.

Så ja, tror nok BT ikke er helt våkne over alt. Å det er jaggu bra. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...