rookie Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Hei skal dra og se på en ombygd m3 e36 der alt er godkjent i vognkort, det jeg lurte på er, for at dette ble godkjent må man ha sveisa forsterkninger bakstilling osv ? eller går det uten? for selger veit nemmelig ikke om dette er gjort, og det siste jeg vil er at hele bakstillinga skal bli flekka av... Har dere noen innspill i ossen man kan finne ut om dette er gjort ?
rookie Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Ingen som veit om man må forsterke bakstillinga ? eller om den såkaldte forsterkninga er i dem delene man tar ifra en org m3 ? eller ossen man evt får sett det om det i det hele tatt er mulig ?
kimf Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Etter hva jeg har forstått så må man få sveist inn disse 4 platene i opphenget til bakstillingen, man ser jo ganske fort om det er gjort noe med dem orginale innfestningene.
rookie Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Ossen ser man det lett ? jeg aner ikke hva og hvor ting blir sveisa da man gjør dette.... Bilde av det evt ? Dette er bilen jeg skal mulig dra og se på, ser man at dette er sveisa inn her ? viewtopic.php?f=39&t=228664
kimf Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Her er noen bilder fra jobben som ble gjort da m3 forsterkningene ble sveist inn på min 318is , viewtopic.php?f=11&t=220321&hilit=kim&start=15 man kan jo se om det er lagt på ekstra lag med rustbeskyttelse etter sveising.
rookie Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Japp får vell nesten bare legge meg under og titte så godt jeg kan, men trur noe må være gjort siden bilen har gått som m3 sida 2008 og den er vist like bra sier selgern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå