Tage-E Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Hei. Vurderer salg av min e36 318is coupe pga. et prosjekt jeg ønsker og fullføre. Det er en pen bil med fint skinn interiør med 157 000km bak seg. Det er noe småplukk som gjenstår på bilen, det er vindusheiser fungerer ikke. to dører med heiser følger med. og ulyd i diffen. den uler. Ellers er bilen så si strøken. Har ikke hatt noe problemer med den. Bare skiftet dynamo. sommerhjul og vinterhjul på 17" alu felger. Pris 50 000kr. Vurderer og selge, så bud under 50 000 er ikke veldig aktuelt, da bilen er bra og jeg ikke trenger og selge. Mvh Tage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Rust? Ikke mer enn diff og vindusheiser som må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 intresse for bytte i annen diesel bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage-E Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Finnes så si ikke rust på den. Pen bil. Varsellys for bremser pga. Uorginale bremseklosser. Og abslampe lyser, sensor som har tatt kvelden. Kan ta inbytte ja, men bare i enda billige bil og penger imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 var desverre likt eg tenkte, men pen bil og lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Takk for svar, har du noen bilder invendig? Kan hende jeg er intr. hvis det ser like bra ut innvending som utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage-E Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Her er de jeg har. Kan få tatt noen flere, men det får ikke blitt før til helga igjen Menmen. Får du sett litt hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tage-E Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå