powerfulglenn Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Hei, selger Atven for kompisen min, Det er en 2011 modell SMC MISTRAL Sport 50CC! En veldig pent brukt og velbeholdt og har aldri vært trimmet! Gjør 55-60km/t på flaten! Bare vært 2 eiere totalt. Så har alt av kjøps kontrakt og kvitteringer fra den forrige eier! Nylig byttet bremser bak. Aldri vært skogskjørt eller herjet med! Bare kjørt fram og tilbake til skolen.. Blått skiltlys og utrolig fin og se på! Følger også med 2 års reklamasjon Det er ikke noe galt med den, den har gått ca 4700km. Den starter med en gang og går som ei klokke! Den er ferdig registrert for å ha 2 personer lovlig på Den kommer seg fram stortsett overalt, så det er et veldig bra framkomstmiddel Års avgift er betalt for i år, den bruker veldig lite bensin og har en tank på ca 9 liter, forsikring koster nesten ingenting, så denne her blir anbefalt på det sterkeste! Selges som den står! Kan ringes eller pm: 40019877 Har en Yamaha TZR stående også, nesten alt er tatt av men alle deler følger med såklart Det er bare å komme med bud, eller kan også ta inbytte i BBS felger, minst 17'' felger
powerfulglenn Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 13-14.000kr men kan komme med et bud så studerer jeg det nøye, men ikke skambud
Glennski Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Hvor står den? Evt mulig å titte? Hva er laveste pris du godtar?
powerfulglenn Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Skrevet Juli 7, 2013 Den står like ved Europris i Larvik Må høre med kompisen min etterpå evt om prisen
Vegard Henriksen Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Hei:) Kan være interessert i denne. Er den solgt? Også lurer jeg på hvordan den er å kjøre på vinterføre, og om det eventuelt er nødvendig med piggdekk/kjetting. Mvh Vegard
powerfulglenn Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 d<enne ble dessverre solgt igår :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå