BMW E12 M535i Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Som tittelen sier så skal jeg selge 4 stk Beyern Multi felger uten dekk. Felgene er kun brukt to mnd, men selges meget billig grunnet at de ved en feil ble vasket med feil avfettingsmiddel. Det har derfor oppstått irring på den polerte kanten. Om man ønsker å få denne pen igjen må det påregnes å polere opp kanten, evt lakkere hele felgen. Dette har jeg ikke sjekket opp prisen på hva koster hos de som tar slike jobber. Felgene er ikke kantkjørte, skjeve eller skadet på annen måte enn irringen. Nypris er 3200,- inkl. moms pr. felg (kilde: Felgimport som jeg kjøpte disse av) Selger disse derfor til sterkt redusert pris (for å dekke noe av mitt eget tap). Prisantydning: 1000,- pr. felg Alle er lik dimensjon (fordi jeg liker å ha BRED kant foran også hehe) Dimensjon 9,5x18 Boltsirkel 5x120 Innpress 45 Bilder som viser eksempler på irringen: Senterkopper følger selvfølgelig med - har bare ikke satt dem på her på bildene. Det følger også med 4 stk. 20 mm Spacere (med sentreringsleppe) om dette ønskes. Disse måtte jeg bruke på min E46 Sedan for å unngå subbing i fjærbeinet foran (man kan slippe unna med 15mm). Disse er av skikkelig kvalitet og passform og kostet 1100 kr på GS-Bildeler. Kjørte typisk "tysker-stuk" over det hele med 225/40 dekk rundt om for å få litt strekk i dekkene. Dette gjorde at dekkene gikk pent på innsiden av skjermene samtidig som jeg ungikk subbing. Alexander tlf: 920 44 919 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E12 M535i Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tv3rfjell Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 har du bilde av di på bilen? ville disse gå på e36 cab uten valsing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samiboy Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Er også intrisert i å se felgene montert på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E12 M535i Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Jeg er ikke sikker på om de passer på E36 uten valsing, men de passer i allefall på min E46 uten valsing med spacerene - nettopp fordi jeg brukte 225/40 dekk, slik at man får litt strekk i dekkene. Jeg skal få tatt noen bilder til helgen med felgene montert på bil. Men jeg kan si så mye at de er TØFFE hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E12 M535i Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå