Gå til innhold

4 stk 18" Beyern Multi Silver m/ polert kant - SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så skal jeg selge 4 stk Beyern Multi felger uten dekk.

Felgene er kun brukt to mnd, men selges meget billig grunnet at de ved en feil ble vasket med feil avfettingsmiddel. Det har derfor oppstått irring på den polerte kanten. Om man ønsker å få denne pen igjen må det påregnes å polere opp kanten, evt lakkere hele felgen. Dette har jeg ikke sjekket opp prisen på hva koster hos de som tar slike jobber.

Felgene er ikke kantkjørte, skjeve eller skadet på annen måte enn irringen.

Nypris er 3200,- inkl. moms pr. felg (kilde: Felgimport som jeg kjøpte disse av)

Selger disse derfor til sterkt redusert pris (for å dekke noe av mitt eget tap).

Prisantydning: 1000,- pr. felg

Alle er lik dimensjon (fordi jeg liker å ha BRED kant foran også hehe)

Dimensjon 9,5x18

Boltsirkel 5x120

Innpress 45

Bilder som viser eksempler på irringen:

dypawnt00ef5lyncaowg_thumb.jpeg

j3yxqghvrjclmdwvvueu_thumb.jpeg

9qknawf2r82v7rv9rsuq_thumb.jpeg

7vh3myg4lab8cq9xrtej_thumb.jpeg

Senterkopper følger selvfølgelig med - har bare ikke satt dem på her på bildene.

Det følger også med 4 stk. 20 mm Spacere (med sentreringsleppe) om dette ønskes. Disse måtte jeg bruke på min E46 Sedan for å unngå subbing i fjærbeinet foran (man kan slippe unna med 15mm). Disse er av skikkelig kvalitet og passform og kostet 1100 kr på GS-Bildeler.

Kjørte typisk "tysker-stuk" over det hele med 225/40 dekk rundt om for å få litt strekk i dekkene. Dette gjorde at dekkene gikk pent på innsiden av skjermene samtidig som jeg ungikk subbing.

Alexander

tlf: 920 44 919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på om de passer på E36 uten valsing, men de passer i allefall på min E46 uten valsing med spacerene - nettopp fordi jeg brukte 225/40 dekk, slik at man får litt strekk i dekkene.

Jeg skal få tatt noen bilder til helgen med felgene montert på bil.

Men jeg kan si så mye at de er TØFFE ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...