Marius92 Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Hei. Jeg har noe spørsmål ang montering av tåkelys. Jeg poppet her om dagen opp dekselet for tåkelys i fangern. Men fant ingen ledninger som skulle være til tåkelys der. Leter jeg på feil sted eller kan det hende at jeg må legge opp kabler selv? Og en annen ting. Jeg fant denne rakkeren inni fangern min. Kan noen si meg hva dette er for noe?
KrHeLl Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Hei. Jeg har noe spørsmål ang montering av tåkelys. Du må mest sannsynlig legge opp kabler selv, søk etter det på google, har sett en DIY for det tidligere. Og en annen ting. Jeg fant denne rakkeren inni fangern min. Kan noen si meg hva dette er for noe? Rakkeren du refererer til er en temperatursensor for spylerdysene. Du har mest sannsynlig vinterpakka til bilen. Dvs. du har varmeelement i spylerdysene og venstre dørhåndtak/lås.
Mr.Goodisland Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Jeg monterte på min gamle e36. Da kjøpte jeg et monteringskit i fra koed med kabler, lykter, knapper og rele. Det er noen timer med jobb for å få til dette, men er i alle fall verdt det. Det kan være greit å ha basic kunnskap om elektro. Her er en tråd på det prosjektet mitt: viewtopic.php?t=211804
Marius92 Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Takk for svar kan det være pga jeg har vinter pakken bilen tømmer seg for strøm på vinteren da Har en mekaniker på laget som kan hjelpe med strøm osv også så det skal vi klare å fikse
ØrjanHøyvik Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Gjekk til BMW og kjøpte ledningsnett og spurte da om Eg kunne få med monterings anvisning, for og si de sånn så fikk Eg de ikke TIK uten, brente opp første ledningsnette før Eg fikk monterings anvisning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå