JonLind Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Tenkte å selge min Brock B1 felger dersom jeg nå har 4 sett til e30'en. Det er 4 stk felger med dimensjon 16x9 ET15 og har 205/45R16 dekk. Kan følge med 4 stk 5mm spacer og 4 stk senter ringer. Det ene dekket har et "flatt spot" fra tidligere eier, en annen har en grov kantkjøring. Felgene har nesten ikke vært i bruk siden jeg kjøpte bilen i Oktober/November 2012. 6mm igjen på to av dekkene og 5mm på de andre. Kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 2000 fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonLind Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Tenkte meg å få noe mer, men bud er notert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Send meg pm om hva du må ha så vurdere jeg. Må ha hjul asap. Håper bare de går på min e21. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonLind Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå