cossiemk1 Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Skal bytte de store foringene i bakstillinga, og lurer på om det er enkelt eller om det må presses osv?? Lurer også på om det er vanlig at E34 touring blir sigen bak. Min er så sigen at skjermkanten er 5cm nedover hjulet bak, og jeg har ikke senkesett Det virker som om demperene er bra da, for bilen stopper å gynge med en gang hvis jeg gynger på hengerfestet feks, så spørsmålet er om dette er et kjent fenomen? Er det da fjærene som blir "myke" eller lignende?? En siste ting, nedre bærearm venstre foran har defekt bærekule og jeg kan bevege hjulet frem og tilbake en god del, dette merkes selvsagt også under oppbremsing osv, men er det farlig å kjøre med dette noen dager?? Har bestillt deler, men det tar jo litt tid før de ankommer
Simpel Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 De store foringene heter traversforinger, sånn passelig omfattende jobb. Ligger noen DIYer ute hvis du søker. Har du nivåregulering? Kan være den som skaper seg mtp sig.
Vegardb17 Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 Jeg kjørte rundt med slakk i bærekule omtrent hele vintern med all slags tullkjøring og den holdt som bare det, så du kan nok drøye det litt Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
cossiemk1 Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 De store foringene heter traversforinger, sånn passelig omfattende jobb. Ligger noen DIYer ute hvis du søker.Har du nivåregulering? Kan være den som skaper seg mtp sig. Nei, jeg har ikke nivåregulering.
cossiemk1 Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Skrevet Mai 11, 2013 Ingen som har vært borti dette på E34 touring??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå