Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har bygd om e39n min til M5 utseende messig, og satt på powerfilter, men ønsker bedre lyd. Noen som vet om jeg kan gjøre noe med eksos systemet? har kjøpt m5 eksos haler bare som jeg har tenkt å sveise på...

Skrevet

Har forsøkt noe av det samme men motsatte veien nesten- fikk trøbbel med fusking etter å ha fjernet begge originale potter med tanke på å få mer flyt. Ble bråkete og måtte endre igjen. Ble klok av skade og vil foreslå at du ikke gjør mer enn å bytte bakerste potte til en sportsutgave - ikke fjern midtpotten, men kutt anlegget passe bak den slik at du kan koble på effektpotta lettest mulig. Ikke kast originale oppheng eller annet du kan få bruk for. Du får kanskje ikke mye effekt men mister vel ikke noe. Antar du får en ønsket lydendring i retning gammel 325i ! Det er jo kuult. Husk å lete litt etter bra potte til rett pris - kan være noen vil flå deg for en ny - jeg måtte opp i 4-5000 kr. Men de ER dyre - jeg tror du kan få noe billigere om du søker litt. Lykke til ! Hilsen Morten

Skrevet

Tusen takk for svar Morten. Jeg får prøve det.. men har kjøpt 2 sett med eksoshaler, det som er problemet.. Har også satt på powerfilter, ble rå lyd av det men ønsker mer brøling..

Skrevet

Blir brøling nok med bakpotta byttet - hehe - og er du heldig slipper du gjennom EU-kontrollen med det. Men enig med deg i at filter hjelper . Har du åpent kon-filter eller innsats ?

PS! Dyre haler kanskje ? Er nok dobbel utblås på ei effektpotte . Har du automat eller manuell forresten ? Beklager dette ble mye vås - men litt interessant å høre.

Skrevet

Har akkurat eu godkjent den, så da kommer jeg meg ihvertfall to år til:-D Ja filteret hjalp veldig, er filter som trekker kald luft så fikk effekt økning.

Ja betalte vel 900 kr for begge halene med tilbud. Og skjønner at det er dobbel utblås på effekt potte, men jeg har 4 eksos rør om du skjønner. Aka M5 Look.

Har automat:-) S kasse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...