AndersH Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Skal til Sverige for å se på en Bmw 2002 (mest sannsynlig Tii) til helgen. Og lurer på om noen er intr. i å kjøpe den? Skal få tatt noen bilder til helgen, og den kommer til å få Norske skilter etc før salg. Det er visst minimalt med rust, og alt er orginalt. Kun èn eier før meg. Den har visst ikke gått så langt. (Som sagt, mer info kommer til helgen.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 jeg er på jakt etter slik bil.send bilder og info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 er det den sorte?? 2002tii`n du skal se på? om ikke, så send gjerne bilder og info på mail e.wenaas@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
9nicolai Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Har du den til salgs? send bilder til giil.nicolai@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Hvorfor i helvete skriver de innlegg og spør om noen vil kjøpe og bare rett og slett uteblir og gir pokker. Daua da eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Har ikke vært inne på Bimmers på en stund, da jeg har hatt andre ting å gjøre. Men jeg har vært å sett på en Bmw E3 2500, så valget faller nok på den istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå