Sanux Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Hei, nettopp kjøpt bil der startsperra har slått inn. De jeg kjøpte bilen av skulle ha av bakluka, og de tok den lette veien ved å kappe samtlige ledninger tvert av. Etter dette har ikke bilen startet. Det jeg håper (og tror) er at startsperra har slått inn pga "inbrudd" i bilen. Mitt spm her er egentlig om noen vet om jeg må kople opp ledningene til låsen og div bak igjen for å få resatt startsperra (vet jeg må inn med ett diagnoseverktøy av ett slag uansett), eller om det er en annen måte å gjøre det på (evt om det går å bare resette den, så vil den "fikse" resten) Takker på forhånd!
Sanux Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Ingen som har noe som helst peiling? Noen som vet om kablene bak der har noe med startsperra og gjøre i det hele tatt?
kimf Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Kablene til bakluken har nok lite med startsperren å gjøre, men det kan jo være at dem har kortsluttet ledningene slik at noe sikkringer har røket. Det beste er nok å få noen til å ta en diagnose.
Sanux Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Da fant vi feilen... var ett rèle bak (står oppå sikringsboksen i bagasjerommet) som ikke fikk spenning fra tenningen. Bilen starta på første forsøk når vi gav riktig kontakt spenning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå