smez Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article6645729.ece ikke bra dette er verkstedet til audun som de fleste her vet hvem er. her inne sto det mange gromme bmwer . Håper alt er bra med audun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Fy så kjipt. Der røyk det mye grom biler og deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Fy så kjipt. Der røyk det mye grom biler og deler. Ja dette er sikkelig surt. Dette unner jeg ikke audun i det heletatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 fyfaen så kjipt.. dette må være det værste som kan skje med plasser der man har biler/deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Hørte igår at det var 3stk e30 m3 derinne. Det er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 dette er utrolig trist en stor bmw samling med deler og biler som er gått tapt. livsverket til Audun.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Kjenner ikke eieren, men er utrolig trist for de fleste entusiaster å miste så mye flott i miljøet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Dette må være bilentusiastens mareritt Så grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 fytti så surt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Dette er det værste som kan skje ja Vet ikke hva jeg hadde gjort om det var meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 hvilke andre BMWr var det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Litt usikker. men når jeg var der for et par uker siden sto det en e24 bmw m635csi 2 e46 m3 en 7 serie alpina. Og jeg har hørt at det sto 2 e30 m3 en av de var nybygd med turbo så vidt jeg skjønte. Og sikkert ett titalls m-motorer og deler. Hvor mye av dette som sto der når det brant vet jeg ikke men det har gått mye gromt opp i røyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 http://www.rb.no/bilde/article6646824.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå