ragnarokkracing Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 jeg har en e34 518/520 for ombygging til 535 bilen er ferdigstillt og klar for godkjenning BORTSETT fra at jeg har ingen mulighet for å få tak i reg/chassie nr fra bilen den motoren har stått i så får ikke godkjent ombygginga ;/ er det noen måte jeg kan oppdrive disse nr på ??
Hellems, E30 Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 evnt få tak i han som kjøpte den eller ble den vraka?
Morty999 Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 men å få godkjent en 518 til m5 skal du jobbe hardt med ang vekt.
ragnarokkracing Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 evnt få tak i han som kjøpte den eller ble den vraka? det er utprøvd men han som jeg kjøpte motoren av. kjøpte en bil med den fra en fyr. var ikke godkjent så han plukka den ut. men han som kjøpte bilen får ikke papira til den engang, så er en veldig uheldig situasjon der både politi har vært innblandet for å få papirer på både motor og bil. uten hell.. derfor leter jeg etter andre muligheter for å få tak i nummra.
ragnarokkracing Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 Hadde du ikke med det nummeret i søknaden da? nei hadde ikke det siden jeg ikke har nummra !
ragnarokkracing Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 men å få godkjent en 518 til m5 skal du jobbe hardt med ang vekt. det vil gå greit så lenge jeg har chassie nr fra bilen motoren har stått i. bilen ble teknisk godkjent. men får ikke igjennom godkjenninga uten papirene på motor.....
Morty999 Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 spille ringen rolle om du har chassinr bilen er ifra, men lykke til
Lamek Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Du skriver bare en kvittering med han du kjøpte motoren fra. Trenger ikke papirene fra bilen.
Bjornhbjelland Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Vist du har hjernen fra 535 motor/bilen, så pleier det å stå chassinr printa på hjernen!
///MoePower Skrevet Mai 10, 2013 Skrevet Mai 10, 2013 Siste 7 sifrene i chassisnummeret pleier også å stå på blokka sammen med motorkoden. Står bakerst på blokka litt over startmotor, på toppen av den flaten som ligger ann mot girkassen.
ragnarokkracing Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Vist du har hjernen fra 535 motor/bilen, så pleier det å stå chassinr printa på hjernen! har bare hjernen fra motorstyringa men har ikke sjekka det enda men takk for tipset skal sjekke det opp står 2 nr på den hjernen
ragnarokkracing Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Siste 7 sifrene i chassisnummeret pleier også å stå på blokka sammen med motorkoden.Står bakerst på blokka litt over startmotor, på toppen av den flaten som ligger ann mot girkassen. takk takk for tipset. skal sjekke det imorgen. er det nok med de 7 siste siffrene da?
Bjornhbjelland Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Vist du har de 7 siste siffrene går det lett an å få tak i resten!
ragnarokkracing Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 Vist du har de 7 siste siffrene går det lett an å få tak i resten! okei VIA biltilsynet? dem har ikke akurat vært så villig til noe egentlig hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå