Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en e34 518/520 for ombygging til 535 bilen er ferdigstillt og klar for godkjenning BORTSETT fra at jeg har ingen mulighet for å få tak i reg/chassie nr fra bilen den motoren har stått i så får ikke godkjent ombygginga ;/ er det noen måte jeg kan oppdrive disse nr på ??

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
evnt få tak i han som kjøpte den eller ble den vraka?

det er utprøvd men han som jeg kjøpte motoren av. kjøpte en bil med den fra en fyr. var ikke godkjent så han plukka den ut. men han som kjøpte bilen får ikke papira til den engang, så er en veldig uheldig situasjon der både politi har vært innblandet for å få papirer på både motor og bil. uten hell.. derfor leter jeg etter andre muligheter for å få tak i nummra.

Skrevet
men å få godkjent en 518 til m5 skal du jobbe hardt med ang vekt.

det vil gå greit så lenge jeg har chassie nr fra bilen motoren har stått i. bilen ble teknisk godkjent. men får ikke igjennom godkjenninga uten papirene på motor.....

Skrevet

Siste 7 sifrene i chassisnummeret pleier også å stå på blokka sammen med motorkoden.

Står bakerst på blokka litt over startmotor, på toppen av den flaten som ligger ann mot girkassen.

Skrevet
Vist du har hjernen fra 535 motor/bilen, så pleier det å stå chassinr printa på hjernen! ;)

har bare hjernen fra motorstyringa men har ikke sjekka det enda men takk for tipset skal sjekke det opp

står 2 nr på den hjernen

Skrevet
Siste 7 sifrene i chassisnummeret pleier også å stå på blokka sammen med motorkoden.

Står bakerst på blokka litt over startmotor, på toppen av den flaten som ligger ann mot girkassen.

takk takk for tipset. skal sjekke det imorgen. er det nok med de 7 siste siffrene da? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...