Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er jo bare de 7 siste siffrene du trenger for å få komplett utstyrliste osv på bilen på diverse sider på internett.

I det utstyrslisten står det komplett chassisnr! ;)

Vist du har dem, så kan eg hjelpe deg å skaffe listen! ;)

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nei, det er jo bare de 7 siste siffrene du trenger for å få komplett utstyrliste osv på bilen på diverse sider på internett.

I det utstyrslisten står det komplett chassisnr! ;)

Vist du har dem, så kan eg hjelpe deg å skaffe listen! ;)

tusen hjertelig. skal jekke ut motoren imorgen å sjekke nummra. har den prøvemontert i bilen men er jo 2 min jobb. ;)

Skrevet
Ingen problemer. Skriv innpå tråden din her eller PM meg så hjelper eg deg! :D

har sendt nr på inboks:) men kan gi deg de her også 41 94 40 31

34 6k B

Jeg er redd du har feil nr. De siste 7 skal f.eks se slik ut: EJ68428 , altså 2 bokstaver etterfulgt av 5 tall :)

Skrevet
Ingen problemer. Skriv innpå tråden din her eller PM meg så hjelper eg deg! :D

har sendt nr på inboks:) men kan gi deg de her også 41 94 40 31

34 6k B

Jeg er redd du har feil nr. De siste 7 skal f.eks se slik ut: EJ68428 , altså 2 bokstaver etterfulgt av 5 tall :)

dette var de eneste talla som sto på den flata ved startmotoren.. hvor skal jeg da lete? :P

Skrevet

dette var de eneste talla som sto på den flata ved startmotoren.. hvor skal jeg da lete? :P

Er ikke sikkert det står både Chassienummer og motorkoden som du har funnet på blokka de.. Desverre ser det ikke ut som at man kan spore opp ett Chassienummer via motorkoden :/

Skrevet

Er ikke sikkert det står både Chassienummer og motorkoden som du har funnet på blokka de.. Desverre ser det ikke ut som at man kan spore opp ett Chassienummer via motorkoden :/

er det noen andre måter å finne det da? jeg har aldri måtte lete etter dokumenter siden ting som oftes har vært i orden i forkant.

Skrevet

Drit i hvilken bil det kommer fra, kjøp en hjerne med klistrelapp med chassisnummer på, helst fra en tidligere norskregistrert bil, og spø fint om det kan stå komplett motor på en eller annen form for kvittering...

sent by me, with Tapatalk 2

Skrevet
Har du sjekka hjernen som eg skreiv tidligere i tråden? Vist den følgte med motoren? Der skal det står chassis nr fra bilen den kom fra.

har sett på både boksen for det elektriske og boksen for motorstyringa. og JEG kan ikke se at noen av nr er chassie nr men er jo fort gjort å sjekke en gang til :)

Skrevet
Drit i hvilken bil det kommer fra, kjøp en hjerne med klistrelapp med chassisnummer på, helst fra en tidligere norskregistrert bil, og spø fint om det kan stå komplett motor på en eller annen form for kvittering...

sent by me, with Tapatalk 2

jeg har ingen interesse av å bruke fler foldig tusen mer enn nødvendig på hjerner til denne bilen. men derimot så ser jeg etter noen som kansje sender en 535 på hugging som jeg kan "ta" chassienr fra! kansje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...