ehaugsnes Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Hei! Har mest lyst til og bytte gobilen i en e46diesel da jeg trenger noe litt mer drivstoffgjerrig til høsten. (Student ) Prøver og sette en pris på 45.. bilen har rulla 278k km, men bærer ingen preg av dette. Godt tatt vare på, og jevnlig vasket/polert. Er nye reimer på motor, ny dynamo, og det vil bli byttet 2 styreledd fram, og bremseskiver bak, og klosser hele veien rundt. Så den selges/byttes ferdig EU-OK Av utstyr kan følgende nevnes; -Full M-tech rundt om! Sidesjørt er ikke montert enda Er nylakkerte og klare for montering. -M3 lister rundt bilen -M3 speil, desverre ikke el.justerbare. Ligger og nylakkerte klare for montering. Følger med orginalspeil med varme og el.justering -Sota tåkelys (venter og på montering) -Rieger "catkiller" leppe, trekt i carbon-film. RÅ! -Orginal BMW motorsport vinge som kler bilen godt. -Depo angeleyes lykter foran, og sota baklys bak. -Sort taktrekk -M3 sort vader alcantara interiør. Strøkent!! -Største kjørecomputer -Takluke -2soners klimaanlegg -Lydisolert bagasjerom -100w xenon i langlys -m3 stabstag foran -div powerflex i understell -15" m3 vinterfelger -18" Ac schnitzer replica felger med nesten nye sommerdekk. Felgene er lakkert kvite og stygge i lakken tho.. I alt en rå bil som vekker mye oppmerksomhet. Er lite rust, men noe småplukk ; -høyre framsjerm bør byttes pga rust -dørhandtak på passasjerdør er knekt, da jeg måtte bryte meg inn.. -sentrallåsen kan låse seg selv -Dårlig kontakt til takluka.. Funker av og til -Dårlige vinterdekk edit! nye bilder dørtrekke på førerdøra er tatt av, skal feilsøke noe ledniger. Noen bilder er iphone-bilder og får desverre ikke frem den nyyydelige blå-fargen på bilen.. Flere bilder kan sendes hvis intresse, ser helst at dere tar kontakt på mobil. 97 87 76 89 Mvh Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 følger med en perm med alle eiere fra den kom til norge + kvitteringer på alt som er gjort de siste 4 år btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 åfjord, men kan vises i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil_L Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Akkurat nå er jeg forbanna for at sykkelen ikke er solgt! Hadde tatt meg en tur til tr.heim fort som fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 hehe.. kommer fler bilder ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 35 hvis kjøper tar eu selv, 40 ferdig eu! eller byttes i e46diesel/merce w124 diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå