KjetilGau Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Jeg har kjøpt en 05 x5 med navi proffesional, tenkte å oppgradere softwaren på den. Holder det å kjøpe den nyeste navi cden for Skandinavia, eller er det noe mere software som kan/skal oppgraderes? Tenkte å montere dice media bridge med bluetooth også, hvordan vet jeg om jeg har dsp, og hvor sitter den evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 DSP sitter i venstre framlykt.. Akkurat ved peilepinnen til blinklysolja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilGau Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 DSP sitter i venstre framlykt.. Akkurat ved peilepinnen til blinklysolja Takk. Da fant jeg den. Den er den gule boksen med de rosa prikkene på? Var innom deg i dag å punkterte alle hjula på m5'n forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hehe:) Nå har 25L med Prickbort kommet, så da er det bare og hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå