Christer Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Tenkte det var på tia å få ut en prosjekt tråd, bilen er under stadig bygging siden det altid er noe man kjører i filler bilen ble bygd fort og galt i fjor og kjørte i semi pro, funket tålig greit og ting holdt bra. i år så fikk bilen seg en oppstrekker etter en hard sesong i fjor. i år så har jeg gått opp i klassen pro og syns det er helt rått å kjøre sammen med de som virkelig kan kjøre bil, effekt messig har jeg ikke sjangs, ei heller på kjøringa enda, men man lærer stadig. Bil : e36 320/m3 3.2 sedan, ireland engeneering breddere til 02/e30 som er moddet litt, kappet hjulbuer bak/foran og sveist igjen, godkjent selvbygget bur, brannvegg, m3 front med custom leppe og airduct til luft, m3 sideskjørt soom er breddet i bakkant, m3 bakfanger, og no name vinge med egenlaget Flipp, hella ae lykter. Motor: s50b32, motoren er orginal bortsett fra en KRAFTIG øket turtalls sperre, mk motorsport eksos og seff kn filter, alu radiator, og el vifte Gear/drivverk : zf kasse fra m3 3.0,sinter Clutch og 3.2 svinghjul, m3 3.0 bakstilling og bremser, foran er det og bremser fra m3 3.0 Understell : D2/ksport coilovers, Svensefab (kompis som har laget) Custom forlenget bærearmer(ca 6cm bredere pr side) flyttet hull i spindel og custom styrestag og uniball i stedet for endeledd, Gs justerbare camberstag, og powerflex/alu i alt av foringer. Bensinsystem : 40l fuelcell, biltema løfltepumpe, custom catchtank og ei 044 pumpe som høytrykkspumpe Felger: azev A 8,5x17 et 13 foran og 10x17 et -3 bak (2cm Skrudde spacere bak) Sånn så den ut når jeg kjøpte den, en helt orginal 320 med masse eu mangler. Plata igjen reservehjuls brønnen Burbygging sesong 2012 sesong 2012 sesong 2012 sesong 2012 Sånn så motorrommet ut i fjor, ca det samme nå og Nye bære armer og styrestag ble laget for 2013 sesongen da, e46 bærearmene jeg brukte i fjor ble forbruksvare Etter en Hard sesong så måtte vi rette og lakke litt Fra første treninga i krsand i april Fra drifteoppvisngen på rally sørland i slutten av april Twinkjøring i krsand Sammen med Helge Ougland Oppdaterer med mer bilder og info så fort det skjer noe, nå foregår det stort sett bare vedlikehold skal se om jeg ikke finner flere bilder fra bygginga, fant ikke noen her i farta :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_W Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Likte breddinga de Er det lov å kopiere dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 ja jøss :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_W Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 sweet. har en E36 jeg skal bygge til banebil nå å lurer på å dumpe nedi en M5 8'er i så da må man vel ha litt dekk det kan ryke av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Denne hadde jeg sansen for Mer bilder fra bygging? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Jeg har nettop fått tak i en 318is coupe. Har tengt og begynne på et drifte/banebil prosjekt. Er det mye arbeid og hvilken motorer passer i motorrommet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Blitt rå den bilen din! Digger 02 breddingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Takker folkens ja skal leite litt etter flere byggebilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Se det, på tide med tråd her:) Er så tøff den bilen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Å snabel Lønna har du kommet dæ Ånlain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 ....tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Ahaha kim takker lars skal få ordnet noe interiør og litt flere random bilder i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Blitt mye tøffere i svart nå denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Er veldig fan av denna bilen og kjøyringa til Christer Stå på!! Gleda meg til å PRØVE å holde følge med deg i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 E36 Sedan e digg på Bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå