anbjørn Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Motor solgt til en trivelig kar fra Bergensområdet. Er det noen som har en S50b30 mest mulig komplett å selge? Ta kontakt med hva du har og pris. Jeg har en E30 med S38b38 installert. Motor, girkasse og alt som hører til for å montere dette i E30 vurderer jeg selge da jeg skal restaurere bilen. Motor og gir har ingen kjente feil eller unoter bortsett fra en mulig liten oljelekkasje fra bunnpannepakning. Har lekkasje på servotannstang så det er mulig oljen kommer herfra også. Skal ta en motorvask å sjekke. Jeg vil også nevne en meget jalla justerbar short shift girspak. Dette er ingen utstillingsmotor men den går som et uvær. Motor vil sannsynligvis stå montert i bilen til etter ferien, ca 1 August, og kan da prøvekjøres før kjøp. Denne kan byttes i mest mulig komplett S50b30 med ledningsnett, EWS, girkasse etc. Demontert komplett motor er også interessant, men noe oppbrukt er ikke aktuelt Jeg fikk vite av en vennlig sjel at S50b32 ikke er det jeg vil ha, takker så masse Cash er fremdeles også greit S50b30 motor og eventuell gearkasse bør ha dokumentasjon hvis dette er importert eller kommer fra importbil, da jeg kommer til å søke om ombygging. Tips om hvor jeg bør henvende meg i utlandet for å finne en slik motor mottas med takk. Gjerne link. Send PM med seriøse bud eller info om hva du har av S50, så svarer jeg så snart jeg kan. Kan sikkert ordne med rimelig frakt hvis ønskelig. Bilder kommer.
anbjørn Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 Prisantydning ved rent kjøp da? Har fått beskjed om at jeg ikke må gå under 30K. Forrige eier hadde bud på 35K men giddet ikke å skru den ut.
anbjørn Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Har du km stand? Km stand er ikke dokumentert, men han som monterte motoren mente den hadde gått litt over 160k da han monterte den. Han har hatt den i bilen kun noen få måneder og kjørt veldig lite. (sjømann) Jeg har nettopp kjøpt bilen og kjørt den under 10 mil, så jeg vil anta under 170.000 km.
Tynes944 Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Interessert i bytte i grå e34 520? MYE nytt, selges eu ok i 2 år, 25% diffbrems, 525 bremser foran(brembo skiver å valeo klosser, brukte klaver å caliptere), powerflex travers bak, 2 bærearmer foran, frontrute, m-tech 1 ratt, nye denso tennplugger, nylig rensa k&n filter, nylig bytta olje(castrol), tectylert i 1997. Fullt servicehefte. Litt smårust i karosseri men meget god bil som alltid starter å går Gått 243000. Kan gi 5 lapper i mellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå