Fredrik.chr Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Hei, Nettopp skaffet meg Bmw e36 96model cabriolet, og etter som folk her inne har litt mer pleiling på bmw en meg så ønsker jeg noen kommentarer på hva man kan gjøre med den, både utseende og motoren. Har et spørsmål, har nettopp satt inn en Mtx thunder 800 12" med crunch gtx 1000.1 forsterker, spiller bra men irriterer meg at det skrangler og rister noe jævlig, er det flere som har det problemet og går det ann å dempe denne lyden litt:) Takk for svar:)
Fredrik.chr Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 tusen takk for velkomsten, Det er vel en 320i med rekke 6`er på 2 liter, gått 156 tusen km. Skal klare og legge ut flere bilder i løpet av dagen:) Tøff bil du har der kjell:)
Kjell Z3 Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Velkommen til forumet. Flott bil du har kjøpt, du kommer til å få mange fine opplevelser med vind i håret der. Å kjøre cab er fantastisk selv om det ikke er så varmt ute, jeg kjører åpent selv om det bare er 5-6 grader om det er opphold og det er faktisk ikke kaldt. Med god setevarme og vindskjem så er det bare deilig. Skriv litt mer om motorstørrelse og legg gjærne ut flere bilder, det er alltid hyggelig. Bildene mine forsvant, her er de:
Fredrik.chr Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Velkommen til forumet.Flott bil du har kjøpt, du kommer til å få mange fine opplevelser med vind i håret der. Å kjøre cab er fantastisk selv om det ikke er så varmt ute, jeg kjører åpent selv om det bare er 5-6 grader om det er opphold og det er faktisk ikke kaldt. Med god setevarme og vindskjem så er det bare deilig. Skriv litt mer om motorstørrelse og legg gjærne ut flere bilder, det er alltid hyggelig. Bildene mine forsvant, her er de: [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Tøff! Gleder meg til å legge fra meg hardtoppen nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå