Hunvåkaren Skrevet Mai 9, 2013 Share Skrevet Mai 9, 2013 Hei, jeg ønsker og selge min: Bmw X5 Facelift Xdrive Msport. 2010modell Km stand: 62 000. Pris 688 000,- Litt info om bilen: Den er meget strøken med en god del utstyr. Riktig farge utvendig og innvendig. M sport utvendig og innvendig ( Msport dekor innvendig. Lakkerte lister og sportfangere utvendig. Samt 4,8L eksos utblås ) Dette er en sen utgave på 2010 året. Så den har en god 8 trinns girkasse som gjør at forbruket er lavere, samt forbedret kjøre komfort. Jeg legger ved link til annonsa som forteller mye mer om bilen, samt bilder som taler for seg selv. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40652632 Bilen selges grunnet overgang til Range Rover Sport. Kontakt info: Lars Olav Østervold Tlf: 97419599 Mail: lars_10_6@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunvåkaren Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 Ingen som er interessert? Ta kontakt på tlf: 97419599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunvåkaren Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Ingen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå