NSR Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Har 2stk 318is E36 M42 motorer. Den ene har forrige eier mest sannsynlig gjort dårlig jobb på toppakningbytte, da motor bruker vann. Men startet og gikk fint. Den andre motoren har hull i blokka og i bunnpanna. Selges samlet eller hver for seg. Kan også selge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Har du eksos anlegget til noen av disse som passer e36 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedlex Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Hei. du har ikke svinghjul å avse? Er det dobbelmasse hjul på den motoren som vist på siste bilde? Hvor holder du hus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Har nå 3stk M42 motorer! Den siste har gjennomslag i motor, dårlig komp! Har svinghjul på alle, men usikker på om det er enkelt eller dobbeltmasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Hvis clutch plata har de tre fjærene i seg, er det enkelmasse svinghjul.. Min er ihvertfall sånn ble fortalt at clutch som hører til de med dobbelmasse ikke har de fjørene i plata. Så skal bare være å sjekke etter Åssen clutch plata ser ut Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Hvis clutch plata har de tre fjærene i seg, er det enkelmasse svinghjul.. Min er ihvertfall sånn ble fortalt at clutch som hører til de med dobbelmasse ikke har de fjørene i plata. Så skal bare være å sjekke etter Åssen clutch plata ser ut Sent from my iPhone using Tapatalk om du ser på motoren der girkassa er fjernet, så ser du at det er enkeltmasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Ja, det så jeg først nå. Den er lik min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 OPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Ingen som trenger delemotor, deler eller komplett motor? Den ene er det jo bare å bytte toppakning på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 10, 2014 Share Skrevet Mai 10, 2014 Har du el nett og hjerne som eg kan kjøpe ? Til m42b18 ? 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Har du el nett og hjerne som eg kan kjøpe ? Til m42b18 ? 318is Vet jeg har hjerne ihvertfall, men el-nett må jeg sjekke opp om jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mai 11, 2014 Share Skrevet Mai 11, 2014 Okei bare og gi gass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Har du komplett motor enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå