Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har nettop senket bilen min med justerbart senkesett :) har vell bare senka den så det ser greit ut ca 30mm :) etter jeg gjorde dette har det kommet et problem, vist jeg står stille å tar bilen i sport, å ta kick down på pedal stopper bare alt plutslig.. så må jeg ta i park så starte den på nytt så fungerer alt fint...

det skjer også plutslig når jeg svinger etc... vet ikke om dette kan ha noe med at jeg har tatt på senkesett.. men må jo nesten være noe elektonikk, lurer bare på om noen har opplevd noe lignende ? :) skal prøve å ta diagnose på den på mandag

Skrevet

Lyser antispinn når den kutter? Evt prøv å skru av antispinn helt. Hvis problemet ikke er der da, sjekk at det er lik høyde rund baut og at dekka har lik høyde foran og bak..

Kamerat med e39 hadde samme problemet i går, og da var for det første 235/35-19 dekk foran og 225/35-19 bak. Å konklusjonen ble at det er høyde forskjell som lurer elektronikken, ingen ting var feil på diagnose..

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Skrevet

jeg tok bilen hend til en venn og tok 4hjulskontroll, så vi justerte litt der :) så stilte han inn alt likt, jeg hadde ikke vært så nøye som trodde :( hehe ;) men ja, var nok det at den lurer elektronikken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...