Gå til innhold

Tips til oppgraderinger på anlegg.

Anbefalte innlegg

Tengte jeg skulle oppgradere anlegget litt i bmwen da det lyder flatt og forferdelig, har lyst på aux og. Har lyst på bra lyd med god kvalitet, ikke sånn at bilen holder på og dette fra verandre men litt mer en den orginale bassen.

Har sett på og kjøpe blaupunkt tha 475. Men holder det? lurte kansje på og kjøpe en sub også. Har dere noen sub og forsterker og anbefalle? en liten en med god effekt.

Går det ann og koble sub til tha forsterkeren?

Som dere sikkert ser så kan jeg ingen ting om anlegg så spør sikkert veldig dumt.

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Uansett er jeg ganske sikker på at en forsterker vil gi ditt nåværende anlegg en boost, både i effekt og lydmessig. Hvis dette er originalt anlegg i en E46 så vil jeg tro at det burde kunne spille grei lyd, generelt sett. Lite forsterker-effekt er en stor årsak til dårlig og flat lyd, og med forsterker vil høyttalerne i hvert fall prestere bedre. Skikkelig innstilling av lyd i bil kan også være noe å bruke bittelitt tid på. Ang å koble sub på nevnte forsterker, så er nok ikke det å anbefale. Heller skaff deg en forsterker da med egen sub-utgang, eller kjøp egen forsterker kun til den. Om anbefalinger på merker, så ta en titt her på forumet. Er nok av meninger om dette i andre tråder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...