Anders92 Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Hei! Selger bruksbilen min da jeg trenger penger. Det positive er at den har M-teck front, M-teck skjørt, xenon, nye grøftelys, m-teck 2 ratt, pent sort interiør og litt div. Det negative må man nesten komme og se på selv. Den er i daglig drift, så er for det meste kosmetisk. Selges med vinterhjul. Nå er vrakpanten gått opp til 3000,- så det går ikke an å tape penger på den om man selger noen av delene før den eventuelt skulle gå på huggern en gang i fremtiden. Førstemann med cash. Befinner seg i Lillestrøm. Den som kjøper bør ta med 10mm og 12mm pipe for å skru ut termostaten, da den er tett etter at jeg helte på radiatortetting. Har ikke hatt tid eller verktøy til å fikse det selv. Har gått fint å kjøre til og fra jobb, men ville ikke satsa på noe lang distanse uten å ta den ut. Pruting trenger man ikke prøve på, da det er en lett oppgave å skru av og selge deler for det resterende jeg ikke får i vrakpant. Synes bare det er for synd å vrake en fullt brukende bil. -Anders Rasmussen. TLF: 92 62 59 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Lenge til eu ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 Må vel innen juni, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTouring Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 mye som må til for og få den igjennom eukontrollen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Jekkfester og håndbrekk iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå