big-p Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Hei, Jeg er på utkikk etter ny BMW og skal "snart" bytte den nåværende firmabilen (leasinga går ut nov 2014). Den jeg har nå er en BMW 316d 2011 (F30) som forøvrig også var mitt første BMW. Det var noe annet enn Ford Mondeo-en for å si det sånn. 1) Hvordan er forskjellene i kjøreegenskaper på den nye 316d vs 316i ? 2) Hva er adaptive suspension?
kortstokk Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Jeg kan svare på spm 2: adaptive suspension er fjæring med variabel stivhet. Setter du bilen i Sport mode blir understellet stivt, setter du bilen i Comfort blir det mykt og duvende. Har det på min egen F31 xdrive og det er veldig kult/behagelig
Hakon Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 316i er en vesentlig mer spennende bil. Du blir garantert ikke skuffet.
big-p Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 316i er en vesentlig mer spennende bil. Du blir garantert ikke skuffet. Sweet. Litt billigere enn dieselen også.
big-p Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Jeg kan svare på spm 2: adaptive suspension er fjæring med variabel stivhet. Setter du bilen i Sport mode blir understellet stivt, setter du bilen i Comfort blir det mykt og duvende. Har det på min egen F31 xdrive og det er veldig kult/behagelig OK. Så standard dvs. uten adaptive suspension, så er fjæringa et sted midt i mellom sport og komfort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå