GoldPearl_E30 Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Jeg skal ha nye dempere forran på e30'n min, er ikke coilover men 60mm senkefjærer og har e30 m3 fjærbeina. Vurderer å enten gule Koni gas eller Bilstein B6, prismessig får jeg de for nesten d samme. Hva mener folket? Erfaringer/meninger om hver av delene??? Bilen blir brukt på bane og litt på vei, og den liker å "vingle" litt me ræva
eilefsen Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Nå har ikke jeg hatt noe E30, men jeg har hatt Bilstein og koni på andre biler, jeg velger Bilstein forran koni uansett. Men det er bare min mening, sikkert andre som er uenig med meg Men jeg har hatt B8 sprint, som er litt kortere og som er beregnet for kortere fjærer, så om du skal senke 60mm, så ville jeg nok gått for B8 sprint istedetfor
|Ole| Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Eg må ærlig inrømme att eg ikkje merka stort forskjell på koni og bilstein men eg veit att bilstein skal ha lenger levetid...
Espen02E30 Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Har hatt for flere år siden både Koni og Bilstein på E30, Koni var i mine tilfeller ufattelig dålig. Lekker etter få mil. Bilstein har for meg fungert mye bedre. Dem jeg har på 02`n nå er vel 5-6 år, like bra enda samt uten lekkasje.
TurboLag Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Bilstein B8! HELT klart! E30 FORTJENER de demperne, bilen blir så forbanna leken med dem
GoldPearl_E30 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Så om jeg har forstått riktig, så er forskjellen på B6 og B8 at B8 er lagd litt kortere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå