Molo1993 Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 Hei. Etter en lang vinter og mye stillestående virker det endelig som at jeg har fått fart på Coupen Men selvfølgelig så begynner EU-kontroll og nærme seg like fort, det er da noen problemer som jeg er klar over må utbedre, eksos er en av dem, men et av problemene er jeg ikke sikker på hva kan være. Dette er at når jeg "ratter" når bilen står å går på tomgang så kommer det en merkelig skrape aktig lyd, jeg trodde det kun var fra venstre side, men har fått bekreftet at dette er på begge sider. Lyden er der selvom bilen ikke går eller står på tomgang, men jeg legger ikke merke til dette under kjøring, det er også en liten klakkelyd fra venstre forhjul en plass når jeg kjører over ujevnheter / hull i veien. Bilen ryker også litt hvitt fra eksos, men lever i håpet om at dette går vekk etterhvert, bilen har tross alt stått stille siden Oktober 2012. Håper noen har et svar, evt noe jeg kan se litt nærmere på, mistenker fjærbeins stagene, men i og med at disse koster 2000kr stykket så håper jeg det ikke er det
Molo1993 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Opp, kan også forsøke og få lastet opp et lite lydklipp eller video av hvordan det er. Men må få ladet batteriet før dette kan gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå