kjellan Skrevet Mai 14, 2013 Skrevet Mai 14, 2013 NB NB !!!! Første med 95000kr får den.!!!! Lakt ut for en kompis. Han kan nåes på nr : 91372144 Enkle spørsmål kan sikkert jeg svare på også Bmw e46 coupe selges me tongt hjerte, pga bolig kjøp. Jeg kjøpte bilen i 2010 og har dermed gjort nesten alt. Nevner det jeg kommer på i fartten her nå. Er noe diffust så bare spør -Nye dør låser -Gokjennt senkesett i vognkort, GS preformans senk er ettermontert og andre følger med -Ny orginal tona front rute sommeren 2012 -Hel lakkert i bilens farge med litt mere perlemor i sommeren 2012 -Simons effektanlegg som kan godkjennes i vognkort bygget i 2012 -Nye blink lys fram, på sidene og nye led baklykter. -Alle ruter er proff sotet. 2012 -Nye styre ledd. -Nye foringer. I berebruer fram -Nye rakkle stag -Nye hjul lager. alle 4. -Ny diff -Bygget om til 2- din kennwood spiller -Sports innteriør i delskinn -Tårnstag fram og gs performance demperlager -Gs performence topplager bak -Svendsen har bygget eksosanlegget i fjord sommer -18 toms zito felger 235/45 bak 225/30 fram med nye dekk, -Borra/slissa skiver fram og bak -Ny dynamo Sikkert mere som er glemt å nevne her Det er en orginal 320i som har fått montert 2.8 motor. Orginal motor følger også med om ønskelig Jevnlige oljeskift. Castrol olje. 100% rustfritt karosseri. Karossen har rulla 226000km Motoren har snurra 160000km
kjellan Skrevet August 29, 2013 Forfatter Skrevet August 29, 2013 Må vises på eu. Men feila er vist ordna med så er bare å vise den så er den eu.ok i 2år til Lakt myyye tid og kr i biln å eier MÅ selge pga ikke lagringsplass lengre å mista lapåen
stephan2506 Skrevet Juni 4, 2014 Skrevet Juni 4, 2014 hvor i landet, og er det noe problem å få den godkjent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå