Zesto Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Hei! Har disse http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/401/941787 på bilen min, også tenkte jeg og skaffe meg gul film og ha på, siden gule h3 pærer virker nermest umulig og skaffe.. Noen som har erfaring med påføring av filming på slike? ser for meg at det kan være litt vrient siden det er en halv kule, og ikke flatt. tenkte og prøve den biltema filmen bare for gøy, regner med den er grei nok.
joachim sørlie Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Går hür lett som helst det du bør ha en hårføner, et kort og litt vann du kommer til og klare det, jeg har gjort det på mange slike lamper, eneste utfordring er ved der ringen er, så klem på den etterpå over filmen, da ser det ok ut
Zesto Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Går hür lett som helst det du bør ha en hårføner, et kort og litt vann du kommer til og klare det, jeg har gjort det på mange slike lamper, eneste utfordring er ved der ringen er, så klem på den etterpå over filmen, da ser det ok ut Flott! Er lyktene festet på noen spesiel måte? Sto på når jeg kjøpte bilen, så vil ikke ødelegge noe
Zesto Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Virket som en grei måte å gjøre det på, må nesten prøves
joachim sørlie Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Er festa inni der, det ser du Men kan vell også legge på når de står på bil, går lett
Zesto Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Er festa inni der, det ser du Men kan vell også legge på når de står på bil, går lett Fant en fin guide på youtube, virket lekent enkelt
Zesto Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 Resultat: Helvettes fjasko Var meget vanskelig, tror jeg må få noen som kan det til og gjøre det til meg, eneste problemet med å få på gul film er at xenon blir grønn :s Noen som vet hva reglene på gul film er? Mulig den biltema filmen er noe verre og håndtere enn annen film...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå