Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Leter etter åpent filter til bilen min bare for og få litt tøffere lyd i motor. Har lett litt rundt på nett. Men finner ingen som selger til 1999 740i M62 TÜB44. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Felgimport har agenturet på Green. Dvs. dekkforhandlere i ditt nærområde kan skaffe deg Green http://www.felgimport.no/wip4/?cat=13344 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 bilxtra, torshov, muligens mekonomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Felg import har jeg ikke sjekka Bilxtra og torshov hadde dårlig info på nett. Mekonomen sin side funker ikke. Må ha pc og masse tulle program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 ifølge K&N side nettsider har dem ikke ferdige kit som er bolt on. koed selger løse filtre som kan passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Fant no rart på biltema til 200 kr ca. Vet ikke om det er noe og satse på. Om de må byttes 4-5 ganger i året så blir det ikke no dyrere enn hva et dyrere filter vil koste pr år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 ville styrt unna biltema sine filtre.. ville generelt styrt unna alle typer effektfiltre, da dem KAN ødelegge LMM med oljen, samt slipper inn mye mer støv enn std filtre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Felgimport hadde til (E38) M60B40. Passer det på M62TÜB44? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Vet slike filtere kan gjøre både. Ditt og datt med motorer. Men tror ikke det er så farlig som de fleste tror. Hadde det vært et stort problem så ville nok ikke så mange velge slikt. Jeg har faktisk aldrig hørt om et eneste tilfelle der et slik tilter har vært årsak til noe problem. Hadde green på E30 320 i noen år. Og på Astra GSI i ca 5 år uten problem. Har også planer og bytte filter med jevne mellomrom istedefor og vedlikeholde det med å vaske og olje det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Det jeg ikke liker med koniske filtere er at de suger motorromsluft, liker bedre og kjøpe et K&N/Green filter til det orginale luftfilterhuset, som suger luft fra utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Da blir det ingen forandringer på lyd som jeg er ute etter. Skal sette opp varmeskjold. Og rør fra grillen/hullene i fangeren og opp til filteret for og få frisk luft utenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Så lenge du ikke monterer filteret rett på LMM, men bruker et rør så det blir litt avstand fra Lmm så er ikke det noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Vær også obs på at den vil ta inn mer småpartikler sammenlignet med et orginaltfilter. Hvis du lurer på hva jeg mener så kan du lyse med en lommelykt inn i filteret, så ser du lyset peke gjennom over alt. se f.eks. test av ettermonterte KON filtere, http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Torshov har green filter til original innsats. Må i butikk for å bestille tror jeg. Like greit det enn å lete frem på nettet og kjøpe noe som kanskje passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå