sammigun Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Hehe, E28 er ikke klar, B10 V8 trenger nye styrestag og 4-hjulskontroll, og B10 BiTurbo er ett kapittel for seg selv. Så da blir det Ford Transit på meg til E28-treffet på Løa nå til lørdag. Tenkte da at jeg kunne ta med litt av det jeg har til overs av deler til E28, hvis noen er interessert. Jeg har bl.a. følgende: Førerdør original NY SOLGT Bakdør høyre original NY SOLGT Panser originalt NYTT SOLGT M30B34 rein motor, dårlig kam M20B27 ETA motor m/gir Venstre framskjerm lyseblå, meget fin for rust. Sort skinnint originalstoler med/uten armlene begge sider foran Div lykter, deksler, teppe, mye smått og rart fra opptil flere biler som dessverre ikke lenger er blant oss.... Har også en E36 318i delebil og endel E34 speedometre jeg ikke trenger. Som sagt, er det noe som ønskes, så ta kontakt. sammigun@hotmail.com 92443014 eller send en PM. MVH Øistein
sammigun Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Bumper denne, bilen blir pakket ikveld....
sammigun Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Fortsatt plass i bilen..... Skulle gjerne hatt bort den ETA 2.7 literen.... Den går BILLI!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå