UFC Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Heisann! Har handlet meg enda en til E36 325i Coupe. Planen falt for å fikse heller denne helt opp. Denne er i mye bedre stand og lav km stand. Litt info om bilen: Bilen er en original E36 325i Coupe, 1992 modell som har kun gått 165.000 km. Fargen er type ''mørke lilla'' eller ''mørke blå'' har ikke skjønt helt enda. Veldig spesiell ihvertfall. Er litt usikker om jeg skal beholde fargen eller lakkere den i lemans blue. Bilen er nylakkert for ca 1 år siden og er veldig strøken i lakken. Grunn arbeidet på lakkeringen ble gjort litt dårlig så rusta har kommet frem nederst ved sideskjørta. Har kjøpt inn diverse deler og styling til bilen og gjort noen ting allerede. Kom veldig gjerne med kommentarer og meninger! Jeg markerer ''grønt'' det som er gjort/kjøpes og ''rødt'' det som skal gjøres/kjøpes. Planer/deler/styling: M3 speil - v M3 baklykter - v M3 frontfanger - v M3 bakfanger - v M3 innsteglister - v M3 lister utvendig - v M3 ratt - v M3 girkule med lys - v M3 sidekjørt - v M3 komplett sort vader alcantara skinn interiør - v CSL Carbon bakluke - v Carbon panser - v Hattehylle med gardin - v BBS RC090 17'' - v Shadowline taktrekk - v Komplett justerbar senkesett - v Gul film på parklys glasset, blinklyset og tåkelysa - v Bytta olje og oljefilter - v Montert ny stor kjørecomputer - v Spacere + camber - x Stabstag for og bak - x M3/m-Tech stoff gulvmatter - x Bytte frontrute - x Eksos hele veien med grenrør (Remus som sitter på nå) - x Instrument ringer - x Sveise, hellakere/lakkere delene - x Sikkert masse annet jeg har glemt, men dette holder i første omgang!
BMWentusiasten Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Bra utgangspunkt! Må legge litt kroner ned i bilen for å få den bakluken til å passe inn. Per nå er den like forferdelig på bilen som en BS bildeler hekkvinge. Følger denne
UFC Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 På tide med litt oppdatering. Har montert inneskjermer, gardin bak og senkesett osv fikk ikke montert demperne bak fordi den dusten som eide bilen før har sveiset de fast i toppen!! Har solgt BBS RS replika felgene og kjøpt meg originale BBS RC090. Blinklysa er fra sedan, kjøpte feil. Har kjøpt nye til coupe nå, oransje. Men dere ser hvordan det blir ihvertfall, er også de nye BBS hjulene. Skal bytte dekk på de, tenkte 195/40-17 vil ha dekkstrekk. Felgene er 8" breie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå