Rbh83 Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Hei. Har en 318I som har funnet ut at den skal rykke og nappe noke meget ubehagelig når den er kald. Om eg smeller gassen i bånn går den greit, men det e jo fyfy på kald motor, so dårlig løsning Når den er varm går den greit. Har en mistanke om Lmm men er ikkje sikker. Andre som har samme ? Har skiftet plugger og diverse, og prøvd med diagnose, men bilen nekta å kommunisere med data :/ Har ikkje skiftet verken lambda eller lmm, kunne tenkt meg å høyre ka dokke her meinte. Er vel ikkje ECUen sia den går greit når den blir varm.
Fisher Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Hmmm, hadde det vært andre veien ville jeg sakt lambda.. Men du må ha diagnose. Der finner du ut raskt ut hva feilen er
Rbh83 Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 Litt vanskelig med diagnose når bilen ikkje vil kommunisere med verktøyet:/
Fisher Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 hehe da må du på verksted å få det gjort For hvis dem ikke får tell engang så hørtes ikke ecu'en serlig bra ut. Men eg trur nok at du har feil på utstyre du bruk.. ka du bruk førr nåkka? System,program,opperativsystem?
Rbh83 Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 Er ett verksted her i nærheta so har forsøkt, prøvd ett par ganga men nei...
Rbh83 Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Sjå om noken kan ha nåken sammenlignbare opplevelsa her fyst:)
Rbh83 Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Sjå om noken kan ha nåken sammenlignbare opplevelsa her fyst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå