M3 Yngve Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Trenger sånne bronse foringer til 1M / E90 M3 bremser. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette ? Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Sliter klossene skjevt altså? Trodde det var ganske så solide og stive calipere på de bilene. Fant ingen som spesifiseret til de bilene, men kanskje turner, bmp og disse andre har. Evnt schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 De er ikke stive nok nei. Fant ikke noe på turner. De har til E46 mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Vac motorsport? sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Vac motorsport?sent by me, with Tapatalk 2 Jeg finner det ikke, men jeg suger på å finne ting på edbn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå