Larsiaman Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Hei Blokk er toppdekket og borret 86,5mm etter Wiseco smidde stempler med coatede skjørt. UBRUKT 10.000kr/BUD Kan selges med NON-VANOS Topp i deler + veiv osv. Har komplett motor i deler delene er i Bergen 46646577
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 innsuget er ikke ferdig laget? mangler dysehull osv?
Larsiaman Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 innsuget er ikke ferdig laget? mangler dysehull osv? Dysehullene er der. Må lage feste til fuelrail. Sveise på plate i bakkant( følger med ) da tidligere eier ikke hadde bestemt seg for hvor mangen uttak han skulle ha til vakuum.
NeonMuffler Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 kunne du sent meg noen flere bilder? er intr. er det spor til O ringer i flensen mot toppen?
oddis Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Er det bare blokk og stempler det er snakk om? Ikke råder og veiv? Og hva slags specs er det på stempelene (kompresjonsforhold) og hva slags råder/veiv er de beregnet for.
Larsiaman Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Er det bare blokk og stempler det er snakk om? Ikke råder og veiv? Og hva slags specs er det på stempelene (kompresjonsforhold) og hva slags råder/veiv er de beregnet for. Ja det er blokk og stempler det er snakk om. Har veiv, topp, orginal stempler og råder samt bunnpanne og resten av delene for å sette den sammen. Er ment for orginalveiv og 135mm staker ( non-vanos ). Kompresjonsforhold vet jeg ikke, men spec på stempler står vedlagt på bildet. Jeg fikk med disse delene via ett annet salg så derfor jeg ikke vet helt riktig.
Larsiaman Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Skrevet Juni 1, 2013 Mangen som er intresert, men er med det. Kom gjerne med bud:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå