tonyku Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Til det lille konebilprosjektet ønsker jeg å få tak i gode fram/bak dempere til en 84 518. Senkerfjærer kan og være av interesse. Strøken førerstol i blått stoff kunne jeg og ha trengt. Pm eller sms NiToÅtte765FemSeks. Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team bmw Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Har kyb gassdempere nye i eske, 3500,- + frakt for alle 4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Har kyb gassdempere nye i eske, 3500,- + frakt for alle 4. Nei så dyre dempere ville hun ikke ha sa hun. Er det bare dempere eller med fjærer? Trenger også gasspedal og tenningslås med nøkkel da min nøkkel detter ut under kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team bmw Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Det er bare dempere, tatt inn fra Usa selges til ca halv pris av det de koster her hjemme. Vet ikke hvor du får billigere nye dempere i Norge, men tar gjerne i mot tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinLowe28 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Har bilstein med 45/45 senk fjør bein 3000 for alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå