Gå til innhold

"Solgt" 17" AEZ Ares i Hvitt og Svart Selges "Solgt"

beemer124
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg har solgt e34'en min for en tid tilbake så har jeg liggende disse felgene igjen.

Det er 4 stk AEZ Ares felger i 8,5x17 et15 med 235/45-17 Goodyear F1 dekk.

Disse ble levert i sølv med polert kant, men da jeg hadde hvit bil så lakkerte jeg senteret i svart, og høyglanspolerte kanten på dem. Slik ble de brukt en sesong, så ble kanten pusset ned og lakkert Alpinweiss. Rett etter at dette ble gjort solgte jeg bilen uten felgene, og etter det har de ligget her og støvet ned.

De er fine i lakken, og det er ikke noen skader på dem, bortsett fra at en av dem har en fått et dunk på baksiden en gang, slik at det har blitt en liten bulk, men denne var så slak at jeg klarte ikke å ta bilde av den. Det er ikke sprekker eller noe slikt, og jeg har ikke merket kast eller noe når jeg har kjørt med dem. Skulle det være noe som eventuell kjøper vil rette på så kan nok noen som retter felger fikse dette uten problem. Det følger også med 4 sentreringsringer for bruk på e-34.

Ellers så er 2 av dekkene utslitt, og de andre 2 er nok brukende en sesong eller to til.

Det står et billig Meteor dekk på den ene felgen, det er det ene av dem som er utslitt, dette måtte kjøpes da jeg hadde punktert og det var det eneste de hadde i den dimensjonen hos forhandleren. Resten av felgene har Goodyear F1 dekk.

Prisant er 3000,- eller bud deromkring.

Felgene befinner seg i Hommersåk, som ligger 15 min utenfor Sandnes i Rogaland.

0otbhhti6gijjohw0l0e.jpg

8m0dacj9q5knpqt2ybrg.jpg

fvrxrkvy8ui5u5kggwrk.jpg

05duxtaiimzvd2hh7ags.jpg

ku8jndry4mfaxop2sp67.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...