e34tdss Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 Hei! Jeg har en kompis som vil bygge eksosen på sin e28 slik at den kommer ut midt på bak. Slik som det er nå kommer den ut littt på siden ved siden av hengerfestet (noe som skal fjernes) Er det en annen bakfanger folk kjøper (eventuellt hvor) ?
e34tdss Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 Noen som kan lede meg i riktig retning, må vell ligge noe på internetten om dette ? Har sølt å søkt uten hell
Forbiss Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 Lede deg i hva slags retning da? Det finnes ikkje noko støtfanger til dette pga der utsparinga til eksosen er, er ein del av bakplata på bilen. Og den er såklart i metall. Så da er det vinkelkutter og sveiseapparat som må til.
e34tdss Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 Jau, såpass skjønner jeg. Tenkte bare på om noen viste av en "DIY" eller noe lignende. Om noen som har gjort dette og dokumentert det.
Morty999 Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 håper ingen har gjort det for det ser teit ut men halfdan har gjort det og halve reservehjulsbrønnen må bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå