9nicolai Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 Hei! Skal kjøpe min første bil og har funnet ut at jeg ønsker en E12. Har tittet litt på 520, spesifikt en 75-mod, og lurer rett og slett på hvor pålitelig denne typen bil er (sett utifra at bilen er i god mekanisk stand)? Takker for svar Edit: Omformulerte spørsmålet.
9nicolai Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Ingen som har innspill? Jeg lurer også litt på elektronikken i denne. Er det mye som kan gå galt?
evi Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Du snakker om en 38 år gammel bil. Mye kan gå galt, men de er ikke så veldig kompliserte om noe skulle skjære seg, så burde være enkle å skru på. Umulig å gi noe godt svar på.
Mjørgen Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Motormessig og driverk osv mekaniske ting er jo skudd sikkert etter min mening! Største problemet her er rusta. Disse bilene ruster mye desverre.
Mjørgen Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Elektronikk er D fint lita av i en 520 fra 75 så det er ikke mye og bekymre seg for
9nicolai Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Takker for svar Gjelder vel bare å finne et rustfritt og godt bevart eksemplar, da. Hva er en rettferdig pris på et bra eksemplar? Ser det har ligget en ute til 50k som ikke har blitt solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå