RemiE39 Skrevet Mai 19, 2013 Skrevet Mai 19, 2013 Hei Det er noen år siden jeg var her inne sist har akkurat kjøpt meg en Bmw E46 316. Etter 2 år med og kjøre volvo så kjente jeg at jeg savnet bmw noe voldsomt Så har jeg noen spørsmål om den nye bmwn min Det 1 er: jeg har en sånn klonke lyd hver gang jeg sitter bilen i gir, kommer når jeg bytter gir når jeg kjører og :/ så er det noen som har en anelse om hva det kan være?? Det 2 er: jeg har en skikkelig knirke lyd i bak stillingen. Håper noen kan gi meg noen gode svar på problemene mine Skal legge ut noen bilder av bilen senere
KapteinHaddock Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Kan jo høres ut som det er bærearmsforingene dine som er modene for utbytting
RemiE39 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Tenkte meg at det var dem som knirket Er mer bekymret for den klunke lyden når jeg girer.
Nitrius Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Den klonkingen ved giring har jeg av og til også, mest ved giring til første, og noen ganger andre giret, men ikke alltid. Hørt at dette muligens kan være en sliten hardykobling?
RemiE39 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 det er for det meste i første og andre gir ja. Tanken om at det er hardykoblingen har slått meg ja. får undersøke det litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå