Mawi Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Tenker å småtrimme e34en litt. Da kjærra ikke akuratt er veldig kvikk, satser bare på rundt 180-200hk. det er 140hk i den orginalt. Så tenkte å bytte til større turbo, cooler, justere opp litt turbotrykk og litt senere bygge om til mek pumpe på den. men over til tema.. Noen som har tips til litt grommere turbo?? Gjerne send meg en link !
tommyheimberg Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Trenger vell ikke grommere turbo for 180 hk:-), billigste er evrymod da justerer du punpa som du selv vil så den blir øitt som en mek pumpe får masse diesel aøt du trenger er en just bar motstand, turbotrykket kan du jusrere med anten boostcontroller eller wastegate staget.. jeg lader ca1, 7 med min.. større cooler og rakrør er heller ikke dunt! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Mawi Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 Okey kult. Har allerede kjøpt potensiometer så everymod blir det. Kanskje kjøre på med ny manifoild? Den er ikke akuratt optimal for trimming den som står på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå