Tomsti Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Etter 4 år i mitt eie skal godbilen selges. Dette er en BMW eE36 320 og ble kjøpt i august 2009 og har ALDRI blitt vinterkjørt. Det følges allikevel med 4 vinterhul som aldri har blitt brukt. Bilen har blitt tatt godt vare på og fremstår som veldig pen. Lakken har blitt jevnlig behandlet og har en nydelig farge som lyser godt opp. EU-godkjent august 2012 med blant annet nye støtdempere fremme og tennplugger. En del M-produkter har blitt satt på, blant annet lister, frontfanger og bakdemper med diffusor. Lakkerte sideskjørt følger med i prisen, har bare ikke giddi og satt dem på. Bilen har også M3-eksosanlegg som lar rekkesekseren virkelig komme til sin fulle rett. Ikke for mye lyd, men det høres godt når på høyere turtall. Bilen har primært blitt brukt som sommerbil og har blitt pent kjørt. Anlegg som inneholder 2 små diskanter framme, SONY Xplod CD-spiller med AUX- og USB-inngang, hatthøytalere og 2x12 sub bak følger med i prisen. Bilen fremstår som pen og velholdt for sin alder, men har likevel en del skrammer og merker som har kommet gjennom årene. Bilen går varm og dette grunnet ødelagt termostat. Koster ikke mer enn ca.500 kr å kjøpe, og skal være en lettvinn jobb å skifte. På lavt turtall med en tung høyrefot vil det "smelle" litt i motorrommet. Dette skyldens mest sannsynlig falsk luft grunnet en dårlig slange. Kjørecomputer står i,men er ikke tilkoblet. Fant ut at det var mer avansert å koble den til enn hva jeg trodde. Den vanlige analoge klokken skal jeg ha et sted. Dette er en perfekt ungdomsbil som får folk til å kikke litt ekstra etter. Mye kjøreopplevelse garanteres. Bilen selges grunnet overgang til nyere bil. Setter pris på at folk enten ringer eller sender SMS 958 42 404. Ta kun kontakt på tomstian90@gmail.com med telefonnummer så jeg kan kontakte deg videre. Pris kan diskuteres ved rask og smertefri handel, men skambud er totalt uaktuelt. Finnannonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41721177 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Opp opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Ingen kjemperespons på Bimmers.no, men for ordens skyld er bilen solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå