Kjexx Skrevet Juni 12, 2013 Skrevet Juni 12, 2013 Nå har jeg rengjort innsug, egr, swirlflaps osv med bremserens. Byttet vakuumventilen og slettet feilkodene. Synes den går bedre nå jeg, en når jeg blendet slangen. Pluss at jeg nå slipper og kode vekk alarmer.
eper Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Skrevet Juni 12, 2013 Høres ut som et godt stykke arbeid. Fikk du rengjordt innsugsmanifolden skikkelig også? Planlegger det jeg også. Men bilen går fortsatt kjempe fint med blending, men det er flapsene jeg er bekymret for. Dersom de skulle løsne. Kommer til å fjærne dem.
Kjexx Skrevet Juni 12, 2013 Skrevet Juni 12, 2013 Anbefaler å gjøre det jeg gjorde, flappsa er der av en grunn, rengjør alt samen, bytt til nye vakuumslanger så er du i mål. Kan være lurt å bytte vakum ventilen og.
sandalius Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Så du mener feilen sitter i vakum pumpa så lenge EGR er ren og fin?
BRIO Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Anbefaler å gjøre det jeg gjorde, flappsa er der av en grunn, rengjør alt samen, bytt til nye vakuumslanger så er du i mål. Kan være lurt å bytte vakum ventilen og. Ser du for ikke lenge siden postet denne tråden: viewtopic.php?f=1&t=261286 Er det denne lyden du fikk fikset med rengjøring og bytting av vakumslanger? Fikk du i såfall vite om det er noe som er farlig å kjøre med over tid? Oppdaget denne lyden på min 525d i kveld og skal på langtur i helgen Skal se om jeg får mitt faste verksted til å se på det i morgen.
BRIO Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Ingen som kan si noe om eventuell fare å kjøre med feil på egr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå