midlertidig Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Som tittelen av innlegget sier, så selger jeg DEPO Angeleyes til E39! Disse kan ikke sammenlignes med Hella-lykter som ligger på 9000-20000kr. Har ikke hatt problemer med dem, ingen lys i "ringene" er gåne. Legger til link fra Parts24, der jeg kjøpte dem. Vil du ha flere bilder kan jeg sende det. Lyktene kan SENDES men da må kjøper betale frakt. Nypris: 2700kr || Pris: 1800,- eller bud http://parts24.mystore3.no/products/bmw ... leyes-depo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Johan Saglien Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Solgt? Jepp, de er desverre solgt. Foreslår noe bedre enn DEPO forresten, som foreksempel Hella. Bilen ser ikke noe pen ut med DEPO, og du kan ikke bytte lys i angel-eyes ringene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå