Mariius Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Hei. Må ha nytt justerbart senkesett til 320'n og trenger noen tips til bra men ikke sykt dyrt sett. Har sett på et Supersport sett fra P&R :http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/bmw/3-serie-e46/supersport-black-evolution Det bør ha ganske stive fjærer/dempere siden jeg kjører såppas lavt og med felger som går utenfor hjulbua. Har et sett fra FK Automotive som er alt for mykt. Skålene og mutterene på dette settet har satt seg helt, så jeg får ikke justert høyden noe. På forhånd, takk for tips
HåkonE34 Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Jeg har settet fra Supersport på min, er i bunn å grunn god komfort. Værtfall med tanke på at jeg kjører med settet helt i bunn. Er derimot mindre fornøyd med mulighetene til å senke foran. Blir rett og slett ikke lavt nok. Kan riktignok fjerne hjelpefjærer å slikt, men det er ikke akkurat populært i en evt. kontroll. Justeringsmulighetene bak er greie mtp. høyde og slikt. Men er meget tungvint å justere da man må ut med fjøra for å komme til "justeringskoppen"
Mariius Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 Jeg har settet fra Supersport på min, er i bunn å grunn god komfort. Værtfall med tanke på at jeg kjører med settet helt i bunn. Er derimot mindre fornøyd med mulighetene til å senke foran. Blir rett og slett ikke lavt nok. Kan riktignok fjerne hjelpefjærer å slikt, men det er ikke akkurat populært i en evt. kontroll. Justeringsmulighetene bak er greie mtp. høyde og slikt. Men er meget tungvint å justere da man må ut med fjøra for å komme til "justeringskoppen" Hvor store felger og evt "strekk" på dekkene har du da? Jeg har 19x9" med 215/35-19 dekk foran og kan senke så mye at dekkene skraper i forskjermen/hjulbua. Nå er det 6mm igjen før dekkene skraper, perfekt høyde for utseende, men det raserer skjermene med en gang jeg legger over helt på rattutslag og får litt krenging på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå