Biddaln Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Selger bilen da jeg skal ha nyere bil. Har byttet en del slitedeler som toppdekselpakning, alle filtre, plugger, hjullagre bak, frontrute og ikke minst nye luftbelger begge sider. Innvendig har bilen fått nye stoffmatter, folierte interiørlister, instrumentringer, girmansjett i semsket skinn ++ Bilen har noen skjønnhetsfeil, men fremstår fin. Litt overflateplukk er det jo, men undersiden ser strøken ut. Se annonse på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41494913 Sommerdekkene støyer litt og bør vurderes byttes, vinterdekkene er som nye (piggdekk). Er det ønskelig kjøper jeg et sett med ok dekk og felger og legger ved før salg. Ser at det er mange biler ute og at det kanskje kan lønne seg og senke litt på prisen for å få solgt, så er vilig til å trimme bort en god slant for å bli solgt den før ny bil er på plass. Kom og se og kjør, prat litt bil, få en kopp kaffe, prut litt og så blir vi begge fornøyd Kan nåes på 97751743. Bård PS: Selger også et Weitec senkesett som ble kjøpt til denne bilen, kan følge med mot pristillegg eller selges separat. Har ikke tatt det ut av esken (Se bilder i finn-annonsen) ca 5000kr (Nypris 6700kr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biddaln Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Bare jeg som ser innlegget 3 ganger på rad? klikka litt mye tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Du kan slette de andre så lenge ikke noen andre har komentert etter deg Hender ofte Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biddaln Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 åssen er den for rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biddaln Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 åssen er den for rust? Det er noen overflateflekker på kanalene, ellers bra. Det verste er selvfølgelig bakluka, denne har fått ganske mye. Undersiden er særdeles pen. Du skal få lov å prute ned prisen pga rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå